loading...
فان کده
vahid بازدید : 36 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)
تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است

خلاصه اي از مطلب :

کارگردان و نويسنده فيلمنامه سريال «پايتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساري به اظهارنظر درباره اين سريال پرداختند.


ادامه اين مطلب : تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند ...

14 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. کارگردان و نويسنده فيلمنامه سريال «پايتخت» در گفت‌وگو با ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است- خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند ...

14 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. خلاصه خبر. به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، پخش ...

آدرس : کليک کنيد
پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم - هنرخوان ، جستجوگر اخبار ...

9 ساعت قبل ... کارگردان و نويسنده فيلم نامه سريال «پايتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ... محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است.

آدرس : کليک کنيد
دولت بهار:تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است

10 ساعت قبل ... تلکس دولت بهار: تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است ... اين فيلم به همراه سيروس مقدم كارگردان سريال پايتخت به برخي سوالات پاسخ داد. ... شيرين‌تر و بامزه ‌تر از ديگر فرزندان است و باعث شده پايتخت بچه دردانه من باشد.

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ... - خبرچه

11 ساعت قبل ... سريال فارس نامه پايتخت ساري صبح زود شنبه بيستم تير ماه 1394 خبر تنابنده: « پايتخت» ... 2 ساعت پيش مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است.

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است . استانها صفحه اصلي گروه تيتر اخبار شمالي اردبيل البرز شهرستانهاي استان ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ... - اخبار ما

10 ساعت قبل ... شامگاه جمعه محسن تنابنده نويسنده سريال پايتخت ? به بهانه اکران نخستين ... و بامزه‌تر از ديگر فرزندان است و باعث شده پايتخت بچه دردانه من باشد.

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تصوير پست 11/Jul/2015 توسط admin بدون ديدگاه اشتراک گزاري: فيسبوک ...

آدرس : کليک کنيد
دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت ... - قطره

14 ساعت قبل ... دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: پايتخت» فرزند دردانه من است. کارگردان و ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است.

آدرس : کليک کنيد
هنر - جستجوگر اخبار پارسيک

ايسنا - شش ساعت پيش; تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: « پايتخت» فرزند دردانه من است | خبرگزاري فارس - دو ساعت پيش; حضور پرشکوه ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ تنابنده به انتقاد ازلهجه بازيگران«پايتخت» - شهرخبر

10 ساعت قبل ... شامگاه جمعه محسن تنابنده نويسنده سريال پايتخت 4 به بهانه اکران نخستين ... اکران اين فيلم به همراه سيروس مقدم کارگردان اين سريال به برخي سوالات پاسخ داد. ... نمي‌شود کار کرد ضمن اينکه پايتخت بسيار محصول مودب و شريفي است به قوميت و ... و بامزه‌تر از ديگر فرزندان است و باعث شده پايتخت بچه دردانه من باشد.

آدرس : کليک کنيد
مازندنومه :منتقدي نديدم، عده اي غر مي‌زنند

14 ساعت قبل ... تنابنده: ساليان سال عادت کرديم بنشينيم در کنار و گوشه غر بزنيم و اين شکل خوبي نيست. ... تنابنده: من منتقد نديدم، آدم‌هايي را ديدم که يادداشت مي‌نويسند يا غر مي‌زنند ... ديگر نمي‌شود کار کرد ضمن اينکه پايتخت بسيار محصول مودب و شريفي است ... مقدم: پايتخت در مجموعه کارهايم مانند فرزند دردانه است که از همه بيشتر ...

آدرس : کليک کنيد
رانت پنهان در اجاره دکل‌‌هاي نفتي؛ از گم شدن سالانه 10 ... - Rozblog.Com

6 ساعت قبل ... اخيرا يکي از نمايندگان مجلس اعلام کرده است دکل حفاري شرکت آبان که در .... « پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تصوير پست 11/Jul/2015 توسط admin بدون ديدگاه اشتراک گزاري: فيسبوک ...

آدرس : کليک کنيد
دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت ... - قطره

14 ساعت قبل ... دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: پايتخت» فرزند دردانه من است. کارگردان و ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است.

آدرس : کليک کنيد
هنر - جستجوگر اخبار پارسيک

ايسنا - شش ساعت پيش; تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: « پايتخت» فرزند دردانه من است | خبرگزاري فارس - دو ساعت پيش; حضور پرشکوه ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ تنابنده به انتقاد ازلهجه بازيگران«پايتخت» - شهرخبر

10 ساعت قبل ... شامگاه جمعه محسن تنابنده نويسنده سريال پايتخت 4 به بهانه اکران نخستين ... اکران اين فيلم به همراه سيروس مقدم کارگردان اين سريال به برخي سوالات پاسخ داد. ... نمي‌شود کار کرد ضمن اينکه پايتخت بسيار محصول مودب و شريفي است به قوميت و ... و بامزه‌تر از ديگر فرزندان است و باعث شده پايتخت بچه دردانه من باشد.

آدرس : کليک کنيد
مازندنومه :منتقدي نديدم، عده اي غر مي‌زنند

14 ساعت قبل ... تنابنده: ساليان سال عادت کرديم بنشينيم در کنار و گوشه غر بزنيم و اين شکل خوبي نيست. ... تنابنده: من منتقد نديدم، آدم‌هايي را ديدم که يادداشت مي‌نويسند يا غر مي‌زنند ... ديگر نمي‌شود کار کرد ضمن اينکه پايتخت بسيار محصول مودب و شريفي است ... مقدم: پايتخت در مجموعه کارهايم مانند فرزند دردانه است که از همه بيشتر ...

آدرس : کليک کنيد
رانت پنهان در اجاره دکل‌‌هاي نفتي؛ از گم شدن سالانه 10 ... - Rozblog.Com

6 ساعت قبل ... اخيرا يکي از نمايندگان مجلس اعلام کرده است دکل حفاري شرکت آبان که در .... « پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تصوير پست 11/Jul/2015 توسط admin بدون ديدگاه اشتراک گزاري: فيسبوک ...

آدرس : کليک کنيد
دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت ... - قطره

14 ساعت قبل ... دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: پايتخت» فرزند دردانه من است. کارگردان و ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است.

آدرس : کليک کنيد
هنر - جستجوگر اخبار پارسيک

ايسنا - شش ساعت پيش; تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: « پايتخت» فرزند دردانه من است | خبرگزاري فارس - دو ساعت پيش; حضور پرشکوه ...

آدرس : کليک کنيد
پاسخ تنابنده به انتقاد ازلهجه بازيگران«پايتخت» - شهرخبر

10 ساعت قبل ... شامگاه جمعه محسن تنابنده نويسنده سريال پايتخت 4 به بهانه اکران نخستين ... اکران اين فيلم به همراه سيروس مقدم کارگردان اين سريال به برخي سوالات پاسخ داد. ... نمي‌شود کار کرد ضمن اينکه پايتخت بسيار محصول مودب و شريفي است به قوميت و ... و بامزه‌تر از ديگر فرزندان است و باعث شده پايتخت بچه دردانه من باشد.

آدرس : کليک کنيد
مازندنومه :منتقدي نديدم، عده اي غر مي‌زنند

14 ساعت قبل ... تنابنده: ساليان سال عادت کرديم بنشينيم در کنار و گوشه غر بزنيم و اين شکل خوبي نيست. ... تنابنده: من منتقد نديدم، آدم‌هايي را ديدم که يادداشت مي‌نويسند يا غر مي‌زنند ... ديگر نمي‌شود کار کرد ضمن اينکه پايتخت بسيار محصول مودب و شريفي است ... مقدم: پايتخت در مجموعه کارهايم مانند فرزند دردانه است که از همه بيشتر ...

آدرس : کليک کنيد
رانت پنهان در اجاره دکل‌‌هاي نفتي؛ از گم شدن سالانه 10 ... - Rozblog.Com

6 ساعت قبل ... اخيرا يکي از نمايندگان مجلس اعلام کرده است دکل حفاري شرکت آبان که در .... « پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من ...

آدرس : کليک کنيد



تنابنده: «پايتخت» محصول مؤدب و شريفي است/ مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 250
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 500
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,082
  • بازدید ماه : 1,082
  • بازدید سال : 13,516
  • بازدید کلی : 60,636