loading...
فان کده
vahid بازدید : 60 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)
هواداران تيم تراکتورسازي هميشه در قلب من هستند

خلاصه اي از مطلب :

بازيکن فصل گذشته تيم تراکتورسازي تبريز در پيامي از هواداران تيم تراکتورسازي تشکر و قدرداني کرد.


ادامه اين مطلب : هواداران تيم تراکتورسازي هميشه در قلب من هستند



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




نامه حبيب گرداني به هواداران تراکتورسازي | ورزش 3

5 روز پيش ... همه مي دانيم که تراختور براي هوادارانش نه يک تيم فوتبال بلکه بعنوان آرزو و آمال و ... من حبيب بچه تبريز،هميشه با پيروزيهاي تراختوربزرگ شاد و و با ... را دارم شما هوادارن هميشه در قلب من خواهيد بود و هيچ وقت تشويق هاي پرشورتان را ...

آدرس : کليک کنيد
تيم تراکتورسازي به يک شوک احتياج دارد - فارس

15 آوريل 2015 ... وي در مورد رايگان اعلام کردن بازي فردا گفت: من به هواداران تيم تراکتورسازي احترام زيادي قائل هستم و محبت آنها هميشه در قلب من است و تيم ...

آدرس : کليک کنيد
هواداران پرسپوليس هميشه در قلب من جاي دارند | وقتي يک ... - پارس فوتبال

29 ژوئن 2015 ... هواداران پرسپوليس هميشه در قلب من جاي دارند | وقتي يک اشتباه کردم، دائم برايم ... من همواره دوست دارم موفقيت پرسپوليس را ببينم و الان هم که از اين تيم دور ... تراکتورسازي با اين همه ستاره مي تواند کاري کند که کارش به روز آخر و ...

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري آريا - نامه حبيب گرداني به هواداران تراکتورسازي - آريا

5 روز پيش ... خبرگزاري آريا-مدافع فصل گذشته تيم فوتبال تراکتورسازي با ... را دارم شما هوادارن هميشه در قلب من خواهيد بود و هيچ وقت تشويق هاي پرشورتان را ...

آدرس : کليک کنيد
شفق: من هوادار شماره يک تراکتورسازي هستم - عصر ايران

25 مه 2015 ... من پيگير فوتبال هستم و تراکتورسازي را هم از ته قلب خيلي دوست دارم. به عقيده من جام از دست تراکتور ليز خورد و در حالي که اين تيم شايسته ترين ... کردم و اين عنوان تا ابد مال من است و من هوادار شماره يک تراکتورسازي هميشه خواهم بود.

آدرس : کليک کنيد
اهراب نيوز - اوليويرا: مورينيو از تراکتورسازي باخبر است

11 مارس 2013 ... هميشه کنار ما هستند و هيچ وقت نمي‌گذارند در بازي‌هايمان تنها باشيم. من آن‌ها را هيچ وقت فراموش نمي‌کنم. هواداران تراکتور هميشه در قلب من هستند.

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - اوليويرا: هواداران قلب تپنده تراکتور هستند

24 فوريه 2015 ... سرمربي و کاپيتان تراکتورسازي در نشست خبري پيش از ديدار تيم‌شان ... دارند و هميشه مدعي قهرماني هستند ولي تيم هايي چون تراکتور و نسف که بيشتر ... من هم هواداران را از صميم قلب دوست دارم و از علاقه آنها به تيم تراکتورسازي آگاهم.

آدرس : کليک کنيد
ادينهو: تراکتور عشق من است+ عکس/ سروش رفيعي: گذر زمان همه چيز رو ...

18 ساعت قبل ... وي در متن عکس خود چنين آورده است:<< تراکتور و هوادارانش هميشه در قلب من هستند، ياشاسين آذربايجان. تراکتور عشق من است.>> گفتني است لوسيانو ...

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - تراکتورسازي 100 ميليون هوادار دارد!

من ترك نيستم ولي هميشه تيم تراكتورسازي را بخاطر فوتبال پاك و مردانه اش دوست داشته ام. ... اون جوان رسماً و با ايمان قلبي گفت تراکتور صد ميليون طرفدار داره.

آدرس : کليک کنيد
کلوب هواداران تراکتورسازي - Tractor Fans Club

?? بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي به هيأت فوتبال آذربايجان شرقي مراجعه کردند و قراردادهايشان را به ... توني قوت قلب زيادي به من داد و واقعا از او ممنونم. .... تمديد قرارداد خود با اين تيم، گفت: من هميشه گفته بودم که اوليويت اول من تراکتور سازي است.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: نامه حبيب گرداني به هواداران تراکتورسازي در پي حواشي اخير

4 مه 2015 ... حبيب گرداني بازيکن ملي‌پوش تراکتورسازي گفت: من قرباني حواشي حاشيه‌سازان عليه تراکتورسازي شدم و اميدوارم هواداران تيم حقايق را بدانند. ... حبيب جان تو هميشه تو قلب مايي از اولش هم اوردن توني اشتباه بود و عده اي خاص مي ...

آدرس : کليک کنيد
اولين مصاحبه آردا پس از پيوستن به بارسا: اتلتيکو براي هميشه در ...

"اتلتيکو براي هميشه در قلب من خواهد بود. ... من هيچوقت هم تيمي هايم، هواداران و باشگاه را فراموش نمي کنم و فقط مي توانم از همه آن ها تشکر کنم." لازم به ذکر است قرارداد توران با تيم جديدش 5 ساله خواهد بود. ..... نکنندعکس روز؛ بختيار رحماني در تمرين تراکتورسازي حضور يافتادينيو: شرايطم در قطر ايده آل است؛ تراکتور و هوادارانش را فراموش ...

آدرس : کليک کنيد
شهباززاده: بازي استقلال و تراکتورسازي هميشه حساس است/ اميدوارم ...

5 مه 2015 ... سايت هواداران استقلال آبيته دات کام-مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: من فقط مي توانم بگويم که بازيکنان ... شهباززاده: بازي استقلال و تراکتورسازي هميشه حساس است/ اميدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند ... وي ادامه داد: البته من فکر نمي کنم که تمرکز نداشتن ما در گلزني تنها براي مسائل مالي باشد. ... آرزوي قلبي ماست.

آدرس : کليک کنيد
قرمزترين پسر دنيا - بيـوگرافي علـي کريـمي

چه اهميت دارد گاه اگر مي بازد،مهم عشقي است که در قلب من و تو جاري است من نمي دانم ... هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز مدعي شد، علي دايي با پذيرش شرط عدم .... بالاخره کلي گفتم اما من از همه هواداران تشکر مي‌کنم که هميشه پشت سر علي کريمي ...

آدرس : کليک کنيد
عشق ما پرسپوليس

اينها ، همه حرفهاي جامانده ي ته نشين قلب سرخ من براي خوب ترين خوب دنياست! ... پرسپوليس و تراکتور سازي در حالي دوم مرداد در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که خيلي ... همه ي هواداران منتظر فصل جديد هستند به اين اميد که با عملکرد خوب تيمشان در فصل ... بمانم که بنويسم از دغدغه هاي هميشگي تيم عشق، تيم هميشه ماندگار دلم: پرسپوليس.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | بيانيه کانون هواداران تراکتورسازي ...

11 مه 2015 ... پيام خداحافظي صادقيان از پرسپوليس/ هميشه در قلب من جا داريد/ اميدوارم برانکو در ... کليد واژه‌ها: تراکتورسازي, استقلال, کانون هواداران تراکتور.

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - تراکتورسازي 100 ميليون هوادار دارد!

من ترك نيستم ولي هميشه تيم تراكتورسازي را بخاطر فوتبال پاك و مردانه اش دوست داشته ام. ... اون جوان رسماً و با ايمان قلبي گفت تراکتور صد ميليون طرفدار داره.

آدرس : کليک کنيد
کلوب هواداران تراکتورسازي - Tractor Fans Club

?? بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي به هيأت فوتبال آذربايجان شرقي مراجعه کردند و قراردادهايشان را به ... توني قوت قلب زيادي به من داد و واقعا از او ممنونم. .... تمديد قرارداد خود با اين تيم، گفت: من هميشه گفته بودم که اوليويت اول من تراکتور سازي است.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: نامه حبيب گرداني به هواداران تراکتورسازي در پي حواشي اخير

4 مه 2015 ... حبيب گرداني بازيکن ملي‌پوش تراکتورسازي گفت: من قرباني حواشي حاشيه‌سازان عليه تراکتورسازي شدم و اميدوارم هواداران تيم حقايق را بدانند. ... حبيب جان تو هميشه تو قلب مايي از اولش هم اوردن توني اشتباه بود و عده اي خاص مي ...

آدرس : کليک کنيد
اولين مصاحبه آردا پس از پيوستن به بارسا: اتلتيکو براي هميشه در ...

"اتلتيکو براي هميشه در قلب من خواهد بود. ... من هيچوقت هم تيمي هايم، هواداران و باشگاه را فراموش نمي کنم و فقط مي توانم از همه آن ها تشکر کنم." لازم به ذکر است قرارداد توران با تيم جديدش 5 ساله خواهد بود. ..... نکنندعکس روز؛ بختيار رحماني در تمرين تراکتورسازي حضور يافتادينيو: شرايطم در قطر ايده آل است؛ تراکتور و هوادارانش را فراموش ...

آدرس : کليک کنيد
شهباززاده: بازي استقلال و تراکتورسازي هميشه حساس است/ اميدوارم ...

5 مه 2015 ... سايت هواداران استقلال آبيته دات کام-مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: من فقط مي توانم بگويم که بازيکنان ... شهباززاده: بازي استقلال و تراکتورسازي هميشه حساس است/ اميدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند ... وي ادامه داد: البته من فکر نمي کنم که تمرکز نداشتن ما در گلزني تنها براي مسائل مالي باشد. ... آرزوي قلبي ماست.

آدرس : کليک کنيد
قرمزترين پسر دنيا - بيـوگرافي علـي کريـمي

چه اهميت دارد گاه اگر مي بازد،مهم عشقي است که در قلب من و تو جاري است من نمي دانم ... هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز مدعي شد، علي دايي با پذيرش شرط عدم .... بالاخره کلي گفتم اما من از همه هواداران تشکر مي‌کنم که هميشه پشت سر علي کريمي ...

آدرس : کليک کنيد
عشق ما پرسپوليس

اينها ، همه حرفهاي جامانده ي ته نشين قلب سرخ من براي خوب ترين خوب دنياست! ... پرسپوليس و تراکتور سازي در حالي دوم مرداد در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که خيلي ... همه ي هواداران منتظر فصل جديد هستند به اين اميد که با عملکرد خوب تيمشان در فصل ... بمانم که بنويسم از دغدغه هاي هميشگي تيم عشق، تيم هميشه ماندگار دلم: پرسپوليس.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | بيانيه کانون هواداران تراکتورسازي ...

11 مه 2015 ... پيام خداحافظي صادقيان از پرسپوليس/ هميشه در قلب من جا داريد/ اميدوارم برانکو در ... کليد واژه‌ها: تراکتورسازي, استقلال, کانون هواداران تراکتور.

آدرس : کليک کنيد
جهان نيوز - تراکتورسازي 100 ميليون هوادار دارد!

من ترك نيستم ولي هميشه تيم تراكتورسازي را بخاطر فوتبال پاك و مردانه اش دوست داشته ام. ... اون جوان رسماً و با ايمان قلبي گفت تراکتور صد ميليون طرفدار داره.

آدرس : کليک کنيد
کلوب هواداران تراکتورسازي - Tractor Fans Club

?? بازيکن تيم فوتبال تراکتورسازي به هيأت فوتبال آذربايجان شرقي مراجعه کردند و قراردادهايشان را به ... توني قوت قلب زيادي به من داد و واقعا از او ممنونم. .... تمديد قرارداد خود با اين تيم، گفت: من هميشه گفته بودم که اوليويت اول من تراکتور سازي است.

آدرس : کليک کنيد
90tv.ir :: نامه حبيب گرداني به هواداران تراکتورسازي در پي حواشي اخير

4 مه 2015 ... حبيب گرداني بازيکن ملي‌پوش تراکتورسازي گفت: من قرباني حواشي حاشيه‌سازان عليه تراکتورسازي شدم و اميدوارم هواداران تيم حقايق را بدانند. ... حبيب جان تو هميشه تو قلب مايي از اولش هم اوردن توني اشتباه بود و عده اي خاص مي ...

آدرس : کليک کنيد
اولين مصاحبه آردا پس از پيوستن به بارسا: اتلتيکو براي هميشه در ...

"اتلتيکو براي هميشه در قلب من خواهد بود. ... من هيچوقت هم تيمي هايم، هواداران و باشگاه را فراموش نمي کنم و فقط مي توانم از همه آن ها تشکر کنم." لازم به ذکر است قرارداد توران با تيم جديدش 5 ساله خواهد بود. ..... نکنندعکس روز؛ بختيار رحماني در تمرين تراکتورسازي حضور يافتادينيو: شرايطم در قطر ايده آل است؛ تراکتور و هوادارانش را فراموش ...

آدرس : کليک کنيد
شهباززاده: بازي استقلال و تراکتورسازي هميشه حساس است/ اميدوارم ...

5 مه 2015 ... سايت هواداران استقلال آبيته دات کام-مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: من فقط مي توانم بگويم که بازيکنان ... شهباززاده: بازي استقلال و تراکتورسازي هميشه حساس است/ اميدوارم هواداران ورزشگاه را پر کنند ... وي ادامه داد: البته من فکر نمي کنم که تمرکز نداشتن ما در گلزني تنها براي مسائل مالي باشد. ... آرزوي قلبي ماست.

آدرس : کليک کنيد
قرمزترين پسر دنيا - بيـوگرافي علـي کريـمي

چه اهميت دارد گاه اگر مي بازد،مهم عشقي است که در قلب من و تو جاري است من نمي دانم ... هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز مدعي شد، علي دايي با پذيرش شرط عدم .... بالاخره کلي گفتم اما من از همه هواداران تشکر مي‌کنم که هميشه پشت سر علي کريمي ...

آدرس : کليک کنيد
عشق ما پرسپوليس

اينها ، همه حرفهاي جامانده ي ته نشين قلب سرخ من براي خوب ترين خوب دنياست! ... پرسپوليس و تراکتور سازي در حالي دوم مرداد در ورزشگاه آزادي به مصاف هم رفتند که خيلي ... همه ي هواداران منتظر فصل جديد هستند به اين اميد که با عملکرد خوب تيمشان در فصل ... بمانم که بنويسم از دغدغه هاي هميشگي تيم عشق، تيم هميشه ماندگار دلم: پرسپوليس.

آدرس : کليک کنيد
سايت خبري تحليلي بانک ورزش | بيانيه کانون هواداران تراکتورسازي ...

11 مه 2015 ... پيام خداحافظي صادقيان از پرسپوليس/ هميشه در قلب من جا داريد/ اميدوارم برانکو در ... کليد واژه‌ها: تراکتورسازي, استقلال, کانون هواداران تراکتور.

آدرس : کليک کنيد
تيمورلو » مدافع تراکتورسازي:توني محبوب دل هواداران است.

28 ژوئن 2015 ... من در همه مصاحبه هايم گفته ام اولويت اول من صددرصد تراکتور است. ... نظرش را اينگونه بيان کرد: من هميشه گفته ام که بايد به نظر هواداران احترام گذاشت.

آدرس : کليک کنيد
الف - خليليان: سپاهان هيچ وقت با کلک قهرمان نشده است

ما ديروز همه چتر به دست بوديم و اين باور قلبي را داشتيم که مي‌توانيم قهرمان باشيم. ... من هميشه گفتم که سپاهان و تراکتورسازي شکست نمي خورند. ... از سوي برخي از هواداران اين تيم نامهرابي‌هايي با فرکي شد گفت: آن دسته از هواداران در چند نوبت از فرکي ...

آدرس : کليک کنيد
نامه"حبيب گرداني" به هواداران تراکتورسازي در پي حواشي اخير

4 مه 2015 ... حبيب گرداني بازيکن ملي‌پوش تراکتورسازي گفت: من قرباني حواشي حاشيه‌سازان عليه تراکتورسازي شدم و اميدوارم هواداران تيم حقايق را بدانند. ... همه مي‌دانند که حبيب هميشه در حد توان براي تيمش بازي کرده و چيزي براي تراکتورسازي کم .... شوت سنگين خامس به قلب آلمريا نشست تا رئال سايه بارسلونا باقي بماند ...

آدرس : کليک کنيد
گفتگو با علي کريمي در روزي اسمش در ليست نهايي تيم ملي نبود!!

6 مه 2014 ... من هميشه اين موضوع را سعي کردم در دستور کار خود قرار دهم و الان به نظرم ... را انجام دهند هواداران پرسپوليس هميشه براي من ثابت شده‌اند و در قلب من جاي ... من همين جا از تمام هواداران تراکتورسازي هم تشکر مي‌کنم که در فصل قبل تيم خود و من را ...

آدرس : کليک کنيد
انجمن هواداران تراکتور سازي تبريز - صفحه 36 - www.Kocholo.org

تراکتور سازي در حالي ديشب براي چهارمين بار متوالي شکست را پذيرا شد .... هميشه در قلب من جاي دارند و مطمئن باشيد اگر هواداران نبودند من باشگاه را ...

آدرس : کليک کنيد
اوليويرا: براي واقعي شدن روياي ميليون‌ها نفر مي‌جنگيم/ منصوريان: از ...

14 مه 2015 ... سرمربي دو تيم نفت و تراکتورسازي به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. ... مي‌کنم و اگر تراکتورسازي قهرمان شود از صميم قلب به آنها تبريک مي گويم. ... هو‌اد‌ا‌ران هميشه من را حمايت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازي هستم.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه سرمربيان نفت و تراکتورسازي پيش از بازي - خبرگزاري ...

منصوريان درباره حضور هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازي در بازي فردا گفت: هو‌اد‌ا‌ران اين تيم به ... هميشه من را حمايت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازي هستم از هو‌اد‌ا‌ران ...

آدرس : کليک کنيد
متني که حبيب گرداني پس از پيوستن به سپاهان نوشت

5 روز پيش ... خطاب به هواداران تراکتور؛ ... را دارم شما هوادارن هميشه در قلب من خواهيد بود و هيچ وقت تشويق هاي پرشورتان را فراموش نخواهم کرد من "حبيب بچه تبريزم" و ...

آدرس : کليک کنيد
تيمورلو » مدافع تراکتورسازي:توني محبوب دل هواداران است.

28 ژوئن 2015 ... من در همه مصاحبه هايم گفته ام اولويت اول من صددرصد تراکتور است. ... نظرش را اينگونه بيان کرد: من هميشه گفته ام که بايد به نظر هواداران احترام گذاشت.

آدرس : کليک کنيد
الف - خليليان: سپاهان هيچ وقت با کلک قهرمان نشده است

ما ديروز همه چتر به دست بوديم و اين باور قلبي را داشتيم که مي‌توانيم قهرمان باشيم. ... من هميشه گفتم که سپاهان و تراکتورسازي شکست نمي خورند. ... از سوي برخي از هواداران اين تيم نامهرابي‌هايي با فرکي شد گفت: آن دسته از هواداران در چند نوبت از فرکي ...

آدرس : کليک کنيد
نامه"حبيب گرداني" به هواداران تراکتورسازي در پي حواشي اخير

4 مه 2015 ... حبيب گرداني بازيکن ملي‌پوش تراکتورسازي گفت: من قرباني حواشي حاشيه‌سازان عليه تراکتورسازي شدم و اميدوارم هواداران تيم حقايق را بدانند. ... همه مي‌دانند که حبيب هميشه در حد توان براي تيمش بازي کرده و چيزي براي تراکتورسازي کم .... شوت سنگين خامس به قلب آلمريا نشست تا رئال سايه بارسلونا باقي بماند ...

آدرس : کليک کنيد
گفتگو با علي کريمي در روزي اسمش در ليست نهايي تيم ملي نبود!!

6 مه 2014 ... من هميشه اين موضوع را سعي کردم در دستور کار خود قرار دهم و الان به نظرم ... را انجام دهند هواداران پرسپوليس هميشه براي من ثابت شده‌اند و در قلب من جاي ... من همين جا از تمام هواداران تراکتورسازي هم تشکر مي‌کنم که در فصل قبل تيم خود و من را ...

آدرس : کليک کنيد
انجمن هواداران تراکتور سازي تبريز - صفحه 36 - www.Kocholo.org

تراکتور سازي در حالي ديشب براي چهارمين بار متوالي شکست را پذيرا شد .... هميشه در قلب من جاي دارند و مطمئن باشيد اگر هواداران نبودند من باشگاه را ...

آدرس : کليک کنيد
اوليويرا: براي واقعي شدن روياي ميليون‌ها نفر مي‌جنگيم/ منصوريان: از ...

14 مه 2015 ... سرمربي دو تيم نفت و تراکتورسازي به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. ... مي‌کنم و اگر تراکتورسازي قهرمان شود از صميم قلب به آنها تبريک مي گويم. ... هو‌اد‌ا‌ران هميشه من را حمايت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازي هستم.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه سرمربيان نفت و تراکتورسازي پيش از بازي - خبرگزاري ...

منصوريان درباره حضور هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازي در بازي فردا گفت: هو‌اد‌ا‌ران اين تيم به ... هميشه من را حمايت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازي هستم از هو‌اد‌ا‌ران ...

آدرس : کليک کنيد
متني که حبيب گرداني پس از پيوستن به سپاهان نوشت

5 روز پيش ... خطاب به هواداران تراکتور؛ ... را دارم شما هوادارن هميشه در قلب من خواهيد بود و هيچ وقت تشويق هاي پرشورتان را فراموش نخواهم کرد من "حبيب بچه تبريزم" و ...

آدرس : کليک کنيد
تيمورلو » مدافع تراکتورسازي:توني محبوب دل هواداران است.

28 ژوئن 2015 ... من در همه مصاحبه هايم گفته ام اولويت اول من صددرصد تراکتور است. ... نظرش را اينگونه بيان کرد: من هميشه گفته ام که بايد به نظر هواداران احترام گذاشت.

آدرس : کليک کنيد
الف - خليليان: سپاهان هيچ وقت با کلک قهرمان نشده است

ما ديروز همه چتر به دست بوديم و اين باور قلبي را داشتيم که مي‌توانيم قهرمان باشيم. ... من هميشه گفتم که سپاهان و تراکتورسازي شکست نمي خورند. ... از سوي برخي از هواداران اين تيم نامهرابي‌هايي با فرکي شد گفت: آن دسته از هواداران در چند نوبت از فرکي ...

آدرس : کليک کنيد
نامه"حبيب گرداني" به هواداران تراکتورسازي در پي حواشي اخير

4 مه 2015 ... حبيب گرداني بازيکن ملي‌پوش تراکتورسازي گفت: من قرباني حواشي حاشيه‌سازان عليه تراکتورسازي شدم و اميدوارم هواداران تيم حقايق را بدانند. ... همه مي‌دانند که حبيب هميشه در حد توان براي تيمش بازي کرده و چيزي براي تراکتورسازي کم .... شوت سنگين خامس به قلب آلمريا نشست تا رئال سايه بارسلونا باقي بماند ...

آدرس : کليک کنيد
گفتگو با علي کريمي در روزي اسمش در ليست نهايي تيم ملي نبود!!

6 مه 2014 ... من هميشه اين موضوع را سعي کردم در دستور کار خود قرار دهم و الان به نظرم ... را انجام دهند هواداران پرسپوليس هميشه براي من ثابت شده‌اند و در قلب من جاي ... من همين جا از تمام هواداران تراکتورسازي هم تشکر مي‌کنم که در فصل قبل تيم خود و من را ...

آدرس : کليک کنيد
انجمن هواداران تراکتور سازي تبريز - صفحه 36 - www.Kocholo.org

تراکتور سازي در حالي ديشب براي چهارمين بار متوالي شکست را پذيرا شد .... هميشه در قلب من جاي دارند و مطمئن باشيد اگر هواداران نبودند من باشگاه را ...

آدرس : کليک کنيد
اوليويرا: براي واقعي شدن روياي ميليون‌ها نفر مي‌جنگيم/ منصوريان: از ...

14 مه 2015 ... سرمربي دو تيم نفت و تراکتورسازي به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. ... مي‌کنم و اگر تراکتورسازي قهرمان شود از صميم قلب به آنها تبريک مي گويم. ... هو‌اد‌ا‌ران هميشه من را حمايت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازي هستم.

آدرس : کليک کنيد
مصاحبه سرمربيان نفت و تراکتورسازي پيش از بازي - خبرگزاري ...

منصوريان درباره حضور هو‌اد‌ا‌ران تراکتورسازي در بازي فردا گفت: هو‌اد‌ا‌ران اين تيم به ... هميشه من را حمايت کرده‌اند چون من هم همچون آنها عاشق تراکتورسازي هستم از هو‌اد‌ا‌ران ...

آدرس : کليک کنيد
متني که حبيب گرداني پس از پيوستن به سپاهان نوشت

5 روز پيش ... خطاب به هواداران تراکتور؛ ... را دارم شما هوادارن هميشه در قلب من خواهيد بود و هيچ وقت تشويق هاي پرشورتان را فراموش نخواهم کرد من "حبيب بچه تبريزم" و ...

آدرس : کليک کنيد



هواداران تيم تراکتورسازي هميشه در قلب من هستند
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 69
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 806
  • بازدید ماه : 806
  • بازدید سال : 13,240
  • بازدید کلی : 60,360