loading...
فان کده
vahid بازدید : 51 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)
کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود

خلاصه اي از مطلب :

رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بوده است و کي‌روش را هم ما به تيم ملي ايران آورديم!


ادامه اين مطلب : کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




فارس - کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي ...

1 ساعت قبل ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم ... با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود ...

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي روش هم يکي از ...

2 ساعت قبل ... سکه طرح قديم, بازار: ?,???,???, |, سکه طرح جديد, بازار: ?,???,??? .... جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود.

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان:کي روش هم يکي از برنامه هاي ما در راه صعود تيم ملي بود - قطره

2 ساعت قبل ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي روش هم يکي از برنامه هاي ما در ... کفاشيان:کي روش هم يکي از برنامه هاي ما در راه صعود تيم ملي بود.

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از ...

2 ساعت قبل ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود. رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره ...

آدرس : کليک کنيد
با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما

کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود.

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از ...

انجمن يک پارس · لينك قبلي · لينك بعدي · صفحه اصلي.

آدرس : کليک کنيد
خبرگزاري فارس|گروه ورزشي

کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود. رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره کي‌روش هم يکي از ...

آدرس : کليک کنيد
معاونت تربيت بدني و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ...

کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره کي‌روش هم يکي از ...

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت فارس نيوز | farsnews.ir

کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود - رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره کي‌روش هم يکي از ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | نامه تبريک کفاشيان به رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن

2 ساعت قبل ... وي در ادامه افزود: کسب عنوان نايب قهرماني جهان توسط تيم ملي فوتبال بانوان ژاپن برگرفته از قدرت و توانايي ... اين رقابتها با حضور ?? تيم از ? منطقه به شرح زير برگزار شد: ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · بال‌ راست بنفيکا به طور قرضي راهي ...

آدرس : کليک کنيد
17000 حديث از معصوم (نور) Islamoid Project Noor v4.1

1 ساعت قبل ... آخرين پربازديد تصادفي. کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود شنبه 20 تير 1394.

آدرس : کليک کنيد
در جلسه با مسولان پرسپوليس/ديوسالار با سرخپوشان به توافق نرسيد ...

2 ساعت قبل ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · بال‌ راست بنفيکا به طور قرضي راهي موناکو ...

آدرس : کليک کنيد
حال روز خوبي براي فوتبال نمي‌بينم/ مطمئنم به جام جهاني صعود مي‌کنيم ...

30 ژانويه 2015 ... پاسخ منفي من براي اين نبود که کي‌روش توانايي اداره تيم ملي را ندارد ... که پس از صحبت با رئيس و دبيرکل AFC جريمه تيم ايران آنطور که بايد، انجام نگرفتند. ... رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينکه شکايت ما درست بود و بايد حق ... استعدايابي کنند و يکي هم اينکه بتوانند برنامه‌هاي آماده‌سازي را برگزار کنند.

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: آزمون و جهانبخش براي اميدها بازي کنند، کي‌روش هم بايد قانع

9 مارس 2015 ... وقتي در فوتبال آسيا حرف اول را مي‌زنيم اين به‌معناي قوي بودن تيم ملي يا اميد و ... جلسه من با شيخ سلمان هم يک ديدار رسمي بود چرا که دبيرکل ... اگر صدا و سيما مشکلات مالي دارد ما هم اين مشکل را داريم و فوتبال هم يکي از برنامه‌هاي آنهاست که در حال از .... تسنيم: صندلي را از زير پاي زيردستان شما که رابطه خوبي هم با آنها ...

آدرس : کليک کنيد
استرسي که کي‌روش به کفاشيان داد - شفاف

همه اين حمايت‌ها، حمايت از تيم ملي است و فوايد و منفعت آن نيز در نهايت به تيم ملي ... بمانم و من هم گفتم با اينکه مايل هستم با شما کار کنم اما نمي‌توانم به زور شما را نگه دارم. ... تضميني هست که کي‌روش بماند و در آينده با اسدي، دبيرکل فدراسيون فوتبال به ... يک روز تيم ملي ما چهارم آسيا بود و afc ما را به عنوان فدراسيون برتر آسيا انتخاب ...

آدرس : کليک کنيد
مسلمان امروز در تمرين پرسپوليس شرکت مي‌کند - ورزشي - چيتوا

هافبک فصل گذشته ذوب آهن که با اين باشگاه قرارداد داشت براي پرسپوليسي شدن ... جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت فارس نيوز | farsnews.ir

کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود - رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره کي‌روش هم يکي از ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | نامه تبريک کفاشيان به رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن

2 ساعت قبل ... وي در ادامه افزود: کسب عنوان نايب قهرماني جهان توسط تيم ملي فوتبال بانوان ژاپن برگرفته از قدرت و توانايي ... اين رقابتها با حضور ?? تيم از ? منطقه به شرح زير برگزار شد: ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · بال‌ راست بنفيکا به طور قرضي راهي ...

آدرس : کليک کنيد
17000 حديث از معصوم (نور) Islamoid Project Noor v4.1

1 ساعت قبل ... آخرين پربازديد تصادفي. کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود شنبه 20 تير 1394.

آدرس : کليک کنيد
در جلسه با مسولان پرسپوليس/ديوسالار با سرخپوشان به توافق نرسيد ...

2 ساعت قبل ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · بال‌ راست بنفيکا به طور قرضي راهي موناکو ...

آدرس : کليک کنيد
حال روز خوبي براي فوتبال نمي‌بينم/ مطمئنم به جام جهاني صعود مي‌کنيم ...

30 ژانويه 2015 ... پاسخ منفي من براي اين نبود که کي‌روش توانايي اداره تيم ملي را ندارد ... که پس از صحبت با رئيس و دبيرکل AFC جريمه تيم ايران آنطور که بايد، انجام نگرفتند. ... رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينکه شکايت ما درست بود و بايد حق ... استعدايابي کنند و يکي هم اينکه بتوانند برنامه‌هاي آماده‌سازي را برگزار کنند.

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: آزمون و جهانبخش براي اميدها بازي کنند، کي‌روش هم بايد قانع

9 مارس 2015 ... وقتي در فوتبال آسيا حرف اول را مي‌زنيم اين به‌معناي قوي بودن تيم ملي يا اميد و ... جلسه من با شيخ سلمان هم يک ديدار رسمي بود چرا که دبيرکل ... اگر صدا و سيما مشکلات مالي دارد ما هم اين مشکل را داريم و فوتبال هم يکي از برنامه‌هاي آنهاست که در حال از .... تسنيم: صندلي را از زير پاي زيردستان شما که رابطه خوبي هم با آنها ...

آدرس : کليک کنيد
استرسي که کي‌روش به کفاشيان داد - شفاف

همه اين حمايت‌ها، حمايت از تيم ملي است و فوايد و منفعت آن نيز در نهايت به تيم ملي ... بمانم و من هم گفتم با اينکه مايل هستم با شما کار کنم اما نمي‌توانم به زور شما را نگه دارم. ... تضميني هست که کي‌روش بماند و در آينده با اسدي، دبيرکل فدراسيون فوتبال به ... يک روز تيم ملي ما چهارم آسيا بود و afc ما را به عنوان فدراسيون برتر آسيا انتخاب ...

آدرس : کليک کنيد
مسلمان امروز در تمرين پرسپوليس شرکت مي‌کند - ورزشي - چيتوا

هافبک فصل گذشته ذوب آهن که با اين باشگاه قرارداد داشت براي پرسپوليسي شدن ... جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود.

آدرس : کليک کنيد
آخرين اخبار مهم ايران و جهان | سايت فارس نيوز | farsnews.ir

کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود - رئيس فدراسيون فوتبال گفت: بالاخره کي‌روش هم يکي از ...

آدرس : کليک کنيد
فوتبالي‌ترين | نامه تبريک کفاشيان به رئيس فدراسيون فوتبال ژاپن

2 ساعت قبل ... وي در ادامه افزود: کسب عنوان نايب قهرماني جهان توسط تيم ملي فوتبال بانوان ژاپن برگرفته از قدرت و توانايي ... اين رقابتها با حضور ?? تيم از ? منطقه به شرح زير برگزار شد: ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · بال‌ راست بنفيکا به طور قرضي راهي ...

آدرس : کليک کنيد
17000 حديث از معصوم (نور) Islamoid Project Noor v4.1

1 ساعت قبل ... آخرين پربازديد تصادفي. کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود شنبه 20 تير 1394.

آدرس : کليک کنيد
در جلسه با مسولان پرسپوليس/ديوسالار با سرخپوشان به توافق نرسيد ...

2 ساعت قبل ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · بال‌ راست بنفيکا به طور قرضي راهي موناکو ...

آدرس : کليک کنيد
حال روز خوبي براي فوتبال نمي‌بينم/ مطمئنم به جام جهاني صعود مي‌کنيم ...

30 ژانويه 2015 ... پاسخ منفي من براي اين نبود که کي‌روش توانايي اداره تيم ملي را ندارد ... که پس از صحبت با رئيس و دبيرکل AFC جريمه تيم ايران آنطور که بايد، انجام نگرفتند. ... رئيس فدراسيون فوتبال با اشاره به اينکه شکايت ما درست بود و بايد حق ... استعدايابي کنند و يکي هم اينکه بتوانند برنامه‌هاي آماده‌سازي را برگزار کنند.

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: آزمون و جهانبخش براي اميدها بازي کنند، کي‌روش هم بايد قانع

9 مارس 2015 ... وقتي در فوتبال آسيا حرف اول را مي‌زنيم اين به‌معناي قوي بودن تيم ملي يا اميد و ... جلسه من با شيخ سلمان هم يک ديدار رسمي بود چرا که دبيرکل ... اگر صدا و سيما مشکلات مالي دارد ما هم اين مشکل را داريم و فوتبال هم يکي از برنامه‌هاي آنهاست که در حال از .... تسنيم: صندلي را از زير پاي زيردستان شما که رابطه خوبي هم با آنها ...

آدرس : کليک کنيد
استرسي که کي‌روش به کفاشيان داد - شفاف

همه اين حمايت‌ها، حمايت از تيم ملي است و فوايد و منفعت آن نيز در نهايت به تيم ملي ... بمانم و من هم گفتم با اينکه مايل هستم با شما کار کنم اما نمي‌توانم به زور شما را نگه دارم. ... تضميني هست که کي‌روش بماند و در آينده با اسدي، دبيرکل فدراسيون فوتبال به ... يک روز تيم ملي ما چهارم آسيا بود و afc ما را به عنوان فدراسيون برتر آسيا انتخاب ...

آدرس : کليک کنيد
مسلمان امروز در تمرين پرسپوليس شرکت مي‌کند - ورزشي - چيتوا

هافبک فصل گذشته ذوب آهن که با اين باشگاه قرارداد داشت براي پرسپوليسي شدن ... جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود.

آدرس : کليک کنيد
رادکانا – خبرگزاري شهرستان کردکوي

... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · رانت پنهان در اجاره دکل‌‌هاي نفتي؛ از گم شدن سالانه ?? دکل در ...

آدرس : کليک کنيد
سينا بورس | جامع ترين پايگاه تحليلي خبري بورس

رکورد بي سابقه افزايش سرمايه 2183 درصدي و يک توصيه .... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود ...

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: پيشنهاد ژاپن به کي‌روش را باور نمي‌کنم - خبرگزاري ورزش ...

25 فوريه 2015 ... بالاخره من هم يک وظيفه‌اي دارم و يک مسئوليتي را به بنده داده‌اند. .... اما امروز ببينيد که همه او را قبول دارند و چه انسجام خوبي در تيم ملي حاکم است و با جان و دل کار مي‌کند. ... مهدوي‌کيا را آورديم و يک سال هم در کنار ما در کميته جوانان بود و با ما کار کرد و پس از آن هم ... شايعاتي مطرح شده مبني بر اختلاف شما با دبيرکل جديد.

آدرس : کليک کنيد
ورزشکاران سه‌گانه براي خريد دوچرخه مشکل دارند در مورد مسائل مالي با ...

ورزشکاران سه‌گانه براي خريد دوچرخه مشکل دارند در مورد مسائل مالي با هيئت همکاري نمي‌شود-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي. ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · روحاني اقدام کند؛حتي به ... تماشاگران آذرخش سرخون ظرفيتي مهم براي اين تيم هستند.

آدرس : کليک کنيد
تصميم‌گيري‌ها بايد مبتني بر پژوهش باشد با تخلفات مدارس ... - خبر پو

تصميم‌گيري‌ها بايد مبتني بر پژوهش باشد با تخلفات مدارس غيردولتي برخورد ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه ...

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - رئيس فدراسيون فوتبال

حسني خو: در بحث ممنوع‌الخروجي حق با کي‌روش بود/ ديالوگ کي‌روش در شان ملت ايران نبود ... او هم‌چنين براي دبيرکل جديد آرزوي موفقيت کرد. ... که نسبت به خاکپور دارم مطمئنم که در آينده به نتايج خيلي خوبي در تيم ملي اميد دست پيدا خواهيم کرد. ... کفاشيان: آب‌ ما با صداوسيما به يک جوي نرفت/ درخواست‌هايي براي برکناري خودم هم وجود دارد!

آدرس : کليک کنيد
کي‌روش - امروز و فردا

همانطور که کفاشيان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه اميدوارانه‌اي به آينده داريم. ... يکبار ديگر هم بايد تکرار کنيم که مهم‌ترين مساله‌اي که براي موفقيت و صعود تيم ملي به ... سرمربي تيم ملي تصريح کرد: صعود تيم ملي به جام جهاني اولويت مهم و اولين هدف من ... شنبه با تيم ملي سوئد، يک بازي تاريخي خواهد بود که کارلوس کيروش عقيده دارد ...

آدرس : کليک کنيد
رادکانا – خبرگزاري شهرستان کردکوي

... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · رانت پنهان در اجاره دکل‌‌هاي نفتي؛ از گم شدن سالانه ?? دکل در ...

آدرس : کليک کنيد
سينا بورس | جامع ترين پايگاه تحليلي خبري بورس

رکورد بي سابقه افزايش سرمايه 2183 درصدي و يک توصيه .... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود ...

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: پيشنهاد ژاپن به کي‌روش را باور نمي‌کنم - خبرگزاري ورزش ...

25 فوريه 2015 ... بالاخره من هم يک وظيفه‌اي دارم و يک مسئوليتي را به بنده داده‌اند. .... اما امروز ببينيد که همه او را قبول دارند و چه انسجام خوبي در تيم ملي حاکم است و با جان و دل کار مي‌کند. ... مهدوي‌کيا را آورديم و يک سال هم در کنار ما در کميته جوانان بود و با ما کار کرد و پس از آن هم ... شايعاتي مطرح شده مبني بر اختلاف شما با دبيرکل جديد.

آدرس : کليک کنيد
ورزشکاران سه‌گانه براي خريد دوچرخه مشکل دارند در مورد مسائل مالي با ...

ورزشکاران سه‌گانه براي خريد دوچرخه مشکل دارند در مورد مسائل مالي با هيئت همکاري نمي‌شود-خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي. ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه صعود تيم ملي بود · روحاني اقدام کند؛حتي به ... تماشاگران آذرخش سرخون ظرفيتي مهم براي اين تيم هستند.

آدرس : کليک کنيد
تصميم‌گيري‌ها بايد مبتني بر پژوهش باشد با تخلفات مدارس ... - خبر پو

تصميم‌گيري‌ها بايد مبتني بر پژوهش باشد با تخلفات مدارس غيردولتي برخورد ... کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در راه ...

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - رئيس فدراسيون فوتبال

حسني خو: در بحث ممنوع‌الخروجي حق با کي‌روش بود/ ديالوگ کي‌روش در شان ملت ايران نبود ... او هم‌چنين براي دبيرکل جديد آرزوي موفقيت کرد. ... که نسبت به خاکپور دارم مطمئنم که در آينده به نتايج خيلي خوبي در تيم ملي اميد دست پيدا خواهيم کرد. ... کفاشيان: آب‌ ما با صداوسيما به يک جوي نرفت/ درخواست‌هايي براي برکناري خودم هم وجود دارد!

آدرس : کليک کنيد
کي‌روش - امروز و فردا

همانطور که کفاشيان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه اميدوارانه‌اي به آينده داريم. ... يکبار ديگر هم بايد تکرار کنيم که مهم‌ترين مساله‌اي که براي موفقيت و صعود تيم ملي به ... سرمربي تيم ملي تصريح کرد: صعود تيم ملي به جام جهاني اولويت مهم و اولين هدف من ... شنبه با تيم ملي سوئد، يک بازي تاريخي خواهد بود که کارلوس کيروش عقيده دارد ...

آدرس : کليک کنيد
رادکانا – خبرگزاري شهرستان کردکوي

استقامت سربازان ديپلمات ايراني براي گرفتن “توافق خوب” ستودني است / چرا غرب نبايد ... شاهد يكي از راهپيمايي‌هاي بي‌نظير، باشكوه و با خيل عظيم جمعيت مردم اين ديار بود تا .... حضور يکپارچه مردم در روز قدس نمايان گر وحدت ملي و انسجام دروني نظام است ... ظريف پاسخ کري را بدهد، ما هم نيازي به مذاکره با آنها نداريم/اينگونه صحبت کردن ...

آدرس : کليک کنيد
سينا بورس | جامع ترين پايگاه تحليلي خبري بورس

تماس با ما. اگر در جريان رودخانه صبرت ضعيف باشد هر تکه چوبي مانعي عظيم بر سر ... تا هنگاميکه نتيجه توافق هسته‌اي با ايران مشخص نشود هيچ برنامه‌اي براي ترک وين ندارد ... بورس براي چهارمين هفته پياپي مثبت بود و رشد ?.?? درصدي را به ثبت رساند. ... شاخص کل بورس 741 واحد صعود کرد. ... سرمايه گذاري گروه توسعه ملي ( وبانك).

آدرس : کليک کنيد
کفاشيان: پيشنهاد ژاپن به کي‌روش را باور نمي‌کنم - خبرگزاري ورزش ...

25 فوريه 2015 ... بالاخره من هم يک وظيفه‌اي دارم و يک مسئوليتي را به بنده داده‌اند. .... اما امروز ببينيد که همه او را قبول دارند و چه انسجام خوبي در تيم ملي حاکم است و با جان و دل کار مي‌کند. ... مهدوي‌کيا را آورديم و يک سال هم در کنار ما در کميته جوانان بود و با ما کار کرد و پس از آن هم ... شايعاتي مطرح شده مبني بر اختلاف شما با دبيرکل جديد.

آدرس : کليک کنيد
ايسنا - رئيس فدراسيون فوتبال

حسني خو: در بحث ممنوع‌الخروجي حق با کي‌روش بود/ ديالوگ کي‌روش در شان ملت ايران نبود ... او هم‌چنين براي دبيرکل جديد آرزوي موفقيت کرد. ... که نسبت به خاکپور دارم مطمئنم که در آينده به نتايج خيلي خوبي در تيم ملي اميد دست پيدا خواهيم کرد. ... کفاشيان: آب‌ ما با صداوسيما به يک جوي نرفت/ درخواست‌هايي براي برکناري خودم هم وجود دارد!

آدرس : کليک کنيد
کي‌روش - امروز و فردا

همانطور که کفاشيان گفت نگاه ما مثبت است و نگاه اميدوارانه‌اي به آينده داريم. ... يکبار ديگر هم بايد تکرار کنيم که مهم‌ترين مساله‌اي که براي موفقيت و صعود تيم ملي به ... سرمربي تيم ملي تصريح کرد: صعود تيم ملي به جام جهاني اولويت مهم و اولين هدف من ... شنبه با تيم ملي سوئد، يک بازي تاريخي خواهد بود که کارلوس کيروش عقيده دارد ...

آدرس : کليک کنيد



کفاشيان: با دبيرکل جديد AFC رابطه خوبي دارم/ کي‌روش هم يکي از برنامه‌هاي ما در
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 78
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 181
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 873
  • بازدید ماه : 873
  • بازدید سال : 13,307
  • بازدید کلی : 60,427