loading...
فان کده
vahid بازدید : 46 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است

خلاصه اي از مطلب :

کارگردان و نويسنده فيلم‎نامه سريال «پايتخت» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساري به اظهارنظر درباره اين سريال پرداختند.


ادامه اين مطلب : تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند

6 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است . کارگردان و نويسنده فيلم نامه سريال «پايتخت» در گفت‌وگو با ...

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است مقدم: «پايتخت» فرزند ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است- خبرگزاري فارس|خبر پو,مرجع اخبار و نيازهاي اينترنتي.

آدرس : کليک کنيد
اخبار پارسيک - تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است .

آدرس : کليک کنيد
دولت بهار:تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است

3 ساعت قبل ... تلکس دولت بهار: تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است ... اين فيلم به همراه سيروس مقدم كارگردان سريال پايتخت به برخي سوالات پاسخ داد. ... شيرين‌تر و بامزه ‌تر از ديگر فرزندان است و باعث شده پايتخت بچه دردانه من باشد.

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ... - خبرچه

3 ساعت قبل ... سريال فارس نامه پايتخت ساري صبح زود شنبه بيستم تير ماه 1394 خبر تنابنده: « پايتخت» ... 2 ساعت پيش مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است.

آدرس : کليک کنيد
تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند ...

6 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. خلاصه خبر. به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان ساري، پخش ...

آدرس : کليک کنيد
دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت ... - قطره

6 ساعت قبل ... دست اندکاران پايتخت» در گفت وگو با فارس: تنابنده: پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: پايتخت» فرزند دردانه من است. کارگردان و ...

آدرس : کليک کنيد
پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» - مرجع اخبار ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است/مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تصوير پست 11/Jul/2015 توسط admin بدون ديدگاه اشتراک گزاري: فيسبوک ...

آدرس : کليک کنيد
چاپارک - تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است .

آدرس : کليک کنيد
هنر - جستجوگر اخبار پارسيک

... دقيقه پيش; تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است | خبرگزاري فارس - ?? دقيقه پيش; مولانا چگونه از رمضان مي‌گويد؟

آدرس : کليک کنيد
«ارمغان مشهد» به نمايشگاه بين‌المللي قرآن رسيد - اخبار ما

2 ساعت قبل ... اوقات و لحظات زندگي بزرگان دين از برترين فرصت‌هايي است که مي‌توان از آن خوشه ... محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است ...

آدرس : کليک کنيد
بيش از ?? هزار قطعه ماهي زينتي در سال جاري از محلات صادر شد | فرا پرس

3 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است · پشت پرده استعفاي «ارجمند» و حضور «طالبي» در .... ?+? منتظر کسب تکليف از پايتخت ها/ ايران معطل هماهنگ شدن شش کشور! ايران اتحاديه اروپا ...

آدرس : کليک کنيد
هارش نيوز

برخي مسائل باقيمانده «حل وفصل» شد، يکي دو مسئله مانده است · برخي مسائل .... مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است.

آدرس : کليک کنيد
بي خبران |بيستم تير در آينه تاريخ معاصر ايران

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است ... به نقل از مهمترين رويدادهاي تاريخ معاصر ايران در اين روز، به شرح زير است:

آدرس : کليک کنيد
چاپارک - تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است .

آدرس : کليک کنيد
هنر - جستجوگر اخبار پارسيک

... دقيقه پيش; تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است | خبرگزاري فارس - ?? دقيقه پيش; مولانا چگونه از رمضان مي‌گويد؟

آدرس : کليک کنيد
«ارمغان مشهد» به نمايشگاه بين‌المللي قرآن رسيد - اخبار ما

2 ساعت قبل ... اوقات و لحظات زندگي بزرگان دين از برترين فرصت‌هايي است که مي‌توان از آن خوشه ... محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است ...

آدرس : کليک کنيد
بيش از ?? هزار قطعه ماهي زينتي در سال جاري از محلات صادر شد | فرا پرس

3 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است · پشت پرده استعفاي «ارجمند» و حضور «طالبي» در .... ?+? منتظر کسب تکليف از پايتخت ها/ ايران معطل هماهنگ شدن شش کشور! ايران اتحاديه اروپا ...

آدرس : کليک کنيد
هارش نيوز

برخي مسائل باقيمانده «حل وفصل» شد، يکي دو مسئله مانده است · برخي مسائل .... مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است.

آدرس : کليک کنيد
بي خبران |بيستم تير در آينه تاريخ معاصر ايران

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است ... به نقل از مهمترين رويدادهاي تاريخ معاصر ايران در اين روز، به شرح زير است:

آدرس : کليک کنيد
چاپارک - تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم ...

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است .

آدرس : کليک کنيد
هنر - جستجوگر اخبار پارسيک

... دقيقه پيش; تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است | خبرگزاري فارس - ?? دقيقه پيش; مولانا چگونه از رمضان مي‌گويد؟

آدرس : کليک کنيد
«ارمغان مشهد» به نمايشگاه بين‌المللي قرآن رسيد - اخبار ما

2 ساعت قبل ... اوقات و لحظات زندگي بزرگان دين از برترين فرصت‌هايي است که مي‌توان از آن خوشه ... محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است ...

آدرس : کليک کنيد
بيش از ?? هزار قطعه ماهي زينتي در سال جاري از محلات صادر شد | فرا پرس

3 ساعت قبل ... تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است · پشت پرده استعفاي «ارجمند» و حضور «طالبي» در .... ?+? منتظر کسب تکليف از پايتخت ها/ ايران معطل هماهنگ شدن شش کشور! ايران اتحاديه اروپا ...

آدرس : کليک کنيد
هارش نيوز

برخي مسائل باقيمانده «حل وفصل» شد، يکي دو مسئله مانده است · برخي مسائل .... مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است. تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است.

آدرس : کليک کنيد
بي خبران |بيستم تير در آينه تاريخ معاصر ايران

تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است ... به نقل از مهمترين رويدادهاي تاريخ معاصر ايران در اين روز، به شرح زير است:

آدرس : کليک کنيد



تنابنده: «پايتخت» محصول مودب و شريفي است / مقدم: «پايتخت» فرزند دردانه من است
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 509
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 587
  • بازدید ماه : 587
  • بازدید سال : 13,021
  • بازدید کلی : 60,141